tisdag 7 maj 2013

Ensamma hemma

Från och med denna vecka bor Jonas borta måndag-torsdag eftersom de jobbar så långt borta. Så nu är vi tjejer ensamma hemma några dagar varje vecka. När Ebba var 4 månader började Jonas också bo borta. Då tyckte jag att det var riktigt jobbigt att vara ensam hemma. Men nu känns det faktiskt inte så farligt. Visst är det roligt när han kommer hem varenda eftermiddag, men det finns också många fördelar med när han bor borta.

Hittills har det iallafall gått hur bra som helst. Igår fick Meja sina första sprutor, det tyckte hon inte om. Men inga biverkningar har jag märkt av, så det är skönt. Igår på kvällen var jag på babymatkurs och fammo tog hand om flickorna. Idag är Ebba lite krasslig och hängig så idag gör vi inga stor dåd.
Mina härliga och snälla flickor som jag får ta hand om <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar